Softonic-recensie

Leer de namen van de letters van het alfabet lezen (kleuterschool)

Leer ABC Letters met Kapitein Kat is een educatief spel ontworpen voor kleuters om het alfabet te leren. Het spel is verdeeld in zeven sets: ABC, DEF, GHIJ, KLMN, OPQR, STUV, WXYZ. Elke set bevat verschillende activiteiten die kinderen helpen bij het herkennen van letters, de vormen van de letters en hoe ze ze kunnen vinden in woorden en alfabetische volgorde.

Het spel heeft een leuke en boeiende manier om kinderen te motiveren om te leren. Naarmate ze elke activiteit voltooien, bouwen ze een boot met de letters die ze hebben geleerd. Het spel bevat activiteiten zoals vissen naar alfabetvissen, letters samenstellen met puzzelstukjes en het onderscheiden van hoofdletters en kleine letters.

Het is vermeldenswaard dat het spel de fonetische klanken die de letters maken niet leert. Intellijoy heeft een aparte app, Kids ABC Phonics, voor dat doel. Leer ABC Letters met Kapitein Kat is de eerste app in de Reading Curriculum Series, gevolgd door Kids ABC Trains, Kids Learn to Read en Kids Sight Words.

Al met al is Leer ABC Letters met Kapitein Kat een uitstekende app voor kleuters om het alfabet te leren op een leuke en boeiende manier.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)

Heeft u geprobeerd Learn to Read Alphabet Letter Names (Kindergarten)? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.